Klantenservice
Heb je vragen of hulp nodig met je bestelling?
Meest gestelde vragen over
Bestellen en verzending
Als je voor 12:00 uur ‘s middags een bestelling plaatst, verzenden we deze dezelfde dag nog en heb je het product de volgende dag in huis.
Via het het menu “Mijn Account” kun je gratis bij ons registreren!
Ja, bij iedere bestelling brengen we i.p.v. €6,95 maar €5,95 in rekening voor de verzending.
Ben je toch iets voordeliger uit.
Meest gestelde vragen over
Retouren en ruilen
We willen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met een product dat je bij ons hebt gekocht, kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Producten dienen ongeopend en/of ongebruikt te zijn en in de originele verpakking. U kunt producten retourneren naar het adres dat vermeld staat op de factuur die u bij uw bestelling heeft ontvangen.
Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen, zullen we de retourzending verwerken en je aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetalen. Let op: Retourneren is voor uw rekening.
Als je vragen hebt over ons retourbeleid of de retourprocedure, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Dit komt haast nooit voor. Mocht het zo zijn dat we hierin een foutje hebben gemaakt, verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.
We zullen spoedig een gepaste oplossing bedenken.